Gamer00003245

Game Maker játékfejlesztés 1. Lassú forgás

2019. június 26. 02:02 - Gamer00003245

Bármilyen játékot is csinálunk, rosszul néz ki az ha az ellenfél rögtön ránk néz. Jobb az ha szépen lassan, vagy gyorsan néz ránk, mint sem hogy azonnal.

Letöltő link nincs, mert minek is az, ha itt van a kód:

irany=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)-direction
if abs(irany)>=180 {irany=-irany}
if abs(irany)>=4 {direction+=4*sign(irany)}
image_angle=direction

 

Magyarázat:
Ezt a kódot rakd be a Step eseménybe. És akkor az adott objektum az egér fele fog fordulni. A fordulás sebességét a 4 átírásával módosíthatod. A forgás irányát meg a irany változóval módosíthatod. Mindenfajta játékban használható, multikód. Ha ezt vegyítjük egy collision_line és egy szögmérő kóddal, megkapjuk a mai játékok mesterséges intelligenciájának a fő kódját.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamer00003245.blog.hu/api/trackback/id/tr8214912280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása